Postupak prilikom reklamacije

Jamstvo i servis

REKLAMACIJE

JAMSTVO I REKLAMACIJA

Ako imate reklamaciju, potrebno je prvo javiti se na naš email radi dogovora oko slanja paketa.
 Nakon zaprimanja paketa, mi ćemo uređaj pregledati i testirati. Ako se pokaže neispravan proslijedit ćemo ga u ovlašteni servis na detaljnu dijagnostiku te popravak/zamjenu.

VAŽNO!! – UPUTE ZA PRAVILNO PAKIRANJE PAKETA – VAŽNO!!

Kako bi vaš paket stigao brzo i sigurno kod nas on mora biti adekvatno zapakiran.
 U Overseas kratkim uputama možete pročitati kako možete pripremiti svoj paket za brz i siguran prijevoz.
 
 
Ovdje pročitajte više
 
 Ako paket nije adekvatno zapakiran te se ošteti prilikom transporta. Pošiljatelj snosi sve troškove oštećenja paketa i sadržaja u njemu.
 
 Prije slanja prikupa je potrebno dostaviti slike uređaja i adekvatno zapakiranog paketa na naš 
email.
 Ako paket nije adekvatno zapakiran, nećemo slati prikup kako ne bi došlo do oštećenja paketa.

PRIJAVA KVARA:
 Mi šaljemo dostavnu službu po vaš paket (PickUp Usluga se naplaćuje 10,00 eur a povrat reklamacije je na naš trošak)!

KLIKNITE OVDJE DA POŠALJETE MAIL SA SVIM PODATCIMA
 
Uz paket obavezno priložiti kopiju računa ili nam pošaljite na email prilikom prijave kvara.

1